مقاله آموزشی پاد سیستم

بهترین پاد سیستم چطوری انتخاب کنیم؟

بهترین پاد سیستم چطوری انتخاب کنیم؟

در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی زندگی انسان‌ها از همه لحاظ‌ها پیشرفت کرده و بهبود پیدا کرده است. یکی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا که طرفداران زیادی نیز دارد، پاد سیستم‌ها می‌باشند که به تازگی وارد بازار شده‌اند. پاد سیستم‌ها می‌توانند به افراد سیگاری به جهت ترک سیگار و همچنین برای کنار گذاشتن هرگونه دخانیات کمک بسیار زیادی بنمایند.

در هنگام خرید و انتخاب پاد سیستم باید به سلیقه و همچنین میزان مصرف افراد توجه بنمایید. همان طور که می‌دانید، مدل‌های متنوعی از پاد سیستم‌ها وجود دارند که برای سلایق مختلف گردآوری شده‌اند.

همان طور که ذکر کردیم، پاد سیستم‌ها بهتر است بر طبق سلیقه، میزان مصرف و نیاز هر یک از افراد انتخاب شود. اگر میزان بالایی از نیکوتین را در طول روز از طریق سیگار کشیدن در نظر قرار می‌دهید، باید سالت با دوز مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

پاد سیستم چیست؟

پاد سیستم نوعی سیگار کوچک الکترونیکی است که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. این دستگاه به علت کاربری آسان و اندازه کوچک آن به راحتی قابل استفاده می‌باشد و وجه تمایزی که نسبت به سایر مدل‌ها دارد، کارتریج‌های یکبار مصرفی است که به عنوان مخزن و کویل استفاده می‌شوند. کارتریج‌های پاد سیستم‌ها به وسیله یک باتری انرژی مورد نیاز خود را به جهت تولید بخار دریافت می‌نماید. در حالت کلی، افرادی که به مصرف نیکوتین به صورت پیپ، سیگار و یا قلیان عادت کرده‌اند، می‌توانند مخاطبان این دستگاه محسوب بشوند.

انواع پاد سیستم

این دستگاه‌ها به دو دسته کلی مختلف دسته‌بندی می‌شوند که پاد یکبار مصرف و پاد شارژی یا معمولی می‌باشد.

در صورتی که به خرید پاد یکبار مصرف علاقه داشته باشید، احتمالاً باید بدانید که این نوع پادها امکان شارژ مجدد باتری و حتی جویس یا سالت را نخواهند داشت و پس از استفاده کردن از این نوع پاد سیستم باید آن‌ها را به سطل‌های بازیافته مواد الکترونیکی منتقل نمایید. به عبارت دیگر، به این نوع پادها در واقع پاد سیستم‌های مخزن بسته نیز می‌گویند.

نوع دوم پاد سیستم‌ها پاد شارژی و معمولی است. این نوع دستگاه پاد، به عنوان رایج‌ترین پاد سیستم در میان مردم رواج دارد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفته است. با شارژ کردن باتری این نوع از پاد سیستم، می‌توانید از سالت‌هایی با طعم و مشخصات مورد نظر خود استفاده بکنید و ویپینگ دلپذیری را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که بدانید، به این نوع پاد سیستم‌ها پاد سیستم‌های مخزن باز نیز گفته می‌شود.

در هنگام خرید پاد سیستم به جهت انتخاب بهترین آن‌ها لازم است بدانید که ویژگی‌هایی را باید مد نظر قرار بدهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پاد سیستم‌ها می‌توانیم به کیفیت ساخت مناسب، عمر بالای باتری، کیفیت و طعم بخار و قابلیت شارژ سریع آن اشاره کنیم. یک پاد سیستم خوب حتماً باید از لحاظ جنس مواد با‌کیفیت باشد و مقاوم ساخته شود. در واقع، این ویژگی به شما این اطمینان را خواهد داد که بدانید برای مدت طولانی می‌توانید از پاد سیستم استفاده کنید. زیرا در برابر ضربه مقاوم است.

اگر بخواهیم بهترین پاد سیستم ۲۰۲۲ را در بین برندهای مشهور و معتبر بیان کنیم. باید بگوییم که کمپانی ایجیس یکی از برندهای مشهور در کل جهان است که بهترین پاد سیستم ۲۰۲۲ توسط این برند تولید شده و به محبوبیت مطلوب و چشمگیری توانسته است برسد. به ویپ پاد ایجیس، بوست پلاس نیز می‌گویند. این دستگاه را می‌توان همزمان به عنوان ویپ و پاد سیستم مورد استفاده قرار داد.

پاد سیستم کالبرین AK2 یکی از محصولات پرطرفدار برند یوول است. این دستگاه تنوع محصولات و قیمت بسیار مناسبی دارد و به علت با‌کیفیت بودن و ظاهر منحصر به فرد آن بسیار مورد توجه است. در طراحی کارتریج‌های این دستگاه از درپوش پلاستیکی استفاده می‌شود که در واقع موجب می‌گردد که پسماندها و گرد و غبارها به داخل کارتریج وارد نشوند.

پاد سیستم کالبرین AK2 یکی از محصولات پرطرفدار برند یوول است. این دستگاه تنوع محصولات و قیمت بسیار مناسبی دارد و به علت با‌کیفیت بودن و ظاهر منحصر به فرد آن بسیار مورد توجه است. در طراحی کارتریج‌های این دستگاه از درپوش پلاستیکی استفاده می‌شود که در واقع موجب می‌گردد که پسماندها و گرد و غبارها به داخل کارتریج وارد نشوند.

برند یوول

کمپانی یوول یکی از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع دستگاه پادها همچنین جدیدترین نوع پاد سیستم‌ها می‌باشند. این برند از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده است که از آن زمان تاکنون به علت تولید انواع مختلف پادها با‌کیفیت بالا و زیبا بسیار معروف شده است. این برند توانست پاد سیستم‌هایی را تولید کند که طعم رسانی آن‌ها حتی از ویپ‌ها نیز بیشتر باشد.

بهترین پاد ماد با قیمت مقرون به صرفه که هم پر قدرته هم اقتصادی سواگ پی ایکس۸۰ ویپرسوعه

ویپرسو سواگ پی ایکس 80، در واقع یک پاد ماده ۸۰ وات می‌باشد که می‌تواند از انواع سالت نیکوتین و جویس پشتیبانی کند. باتری این دستگاه قابل تعویض است و کارایی بسیار بالایی دارد. قیمت این نوع پادماد بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به کیفیت و کارایی بالای آن مناسب می‌باشد.

خرید پاد سیستم

خرید پاد سیستم در واقع می‌تواند توسط ویپرهای مختلفی چه مبتدی و چه افراد با تجربه انجام بگیرد. در حالت کلی، می‌توانیم بگوییم به علت اینکه پاد سیستم‌ها اندازه کوچک و عملکرد آسان‌تری دارند، از ویژگی‌هایی همانند یک سیگار سنتی برخوردار می‌باشند.

 علاوه بر این موارد، به علت اینکه پاد سیستم می‌تواند میزان نیکوتین ورودی به بدن را تعیین کند و با انتخاب سالت مورد نظرتان به راحتی می‌توانید دوز تعیین شده را در بازه‌های زمانی مشخصی بکاهید و به حداقل مقدار برسانید، می‌تواند در ترک سیگارهای سنتی کمک بسزایی به شما بنماید. بنابراین، اگر برای خرید پاد سیستم دچار تردید هستید، می‌توانید با خرید یک پاد سیستم ارزان قیمت و یکبار مصرف بازخورد نهایی خود را امتحان و دریافت کنید.

کلام آخر

 پاد سیستم‌ها فناوری جدیدی هستند که با استفاده از آن می‌توانید به ترک سیگار اقدام نمایید. در این مقاله اطلاعات جامعی را درباره پاد سیستم در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم بتوانید از این مطالب به طور مفید و موثر بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *