مقاله آموزشی سالت

خرید سیگار الکترونیکی آنلاین شبانه روزی

خرید سیگار الکترونیکی آنلاین شبانه روزی

خرید سیگار الکترونیکی، به علت اینکه دود و بوی بسیار کمتری نیز دارد، در سالیان اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. مصرف این سیگار به جای سیگارهای سنتی قدیمی، می‌تواند به جهت ترک آن کمک بسیار زیادی نماید. به همین علت است که گاهی اوقات از این سیگار الکترونیکی در بازارها به عنوان وسیله‌ای به جهت ترک اعتیاد سیگار سنتی نیز نام برده می‌شود.

هم اکنون به جهت خرید سیگار الکترونیکی سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند. امّا حتماً باید توجه داشته باشید که از سایت‌های معتبر اقدام به خرید کنید. این سایت‌های معتبر به صورت شبانه روزی در خدمت متقاضیان بوده و خدمات ارائه می‌دهند. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید در هر ساعت شبانه روز اقدام به خرید سیگار الکترونیکی به صورت آنلاین از هر موقعیت مکانی بنمایید.

سیگار الکترونیک بهترین پیشنهاد برای ترک سیگا

متأسفانه باید اعلام کنیم که در جامعه امروزی ما تعداد افرادی که اعتیاد به سیگار دارند، رفته رفته در حال افزایش می‌باشد. این در حالی است که مصرف سیگار برای افراد می‌تواند خطرات جدی را به دنبال داشته باشد. در عین حال، برخی از افراد نیز به دنبال راهکاری به جهت ترک سیگار هستند. امّا نمی‌دانند که چه راهکاری را به جهت ترک کردن مصرف این دخانیات انتخاب کنند. سیگار الکترونیکی وسیله‌ای می‌باشد که می‌توان با استفاده از آن گام به گام به ترک سیگار پرداخت. درباره خرید این محصول سوالات بسیاری وجود دارد که در این مقاله درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

یه کام دو کام بزرگترین سایت فروش سیگار الکترونیکی

اولین بار سیگار الکترونیکی در سال ۲۰۰۳ در چین اختراع و محبوب شد و از آن پس روز به روز به طور فزاینده‌ای این سیگار الکترونیکی در سر تا سر جهان شروع به جذب طرفداران زیادی کرد تا جایی که امروزه فروشگاه‌ها و سایت‌های بزرگی مشغول فروش این محصول هستند. بهتر است در هنگام خرید به سراغ بزرگترین سایت فروش سیگار الکترونیکی بروید تا بدین ترتیب یک خرید مطمئن با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشید.

 برای خرید سیگار الکترونیکی در شهرهای مختلف مراکزی وجود دارد. اما اگر بخواهید محصول با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه‌ای را تهیه کنید، می‌توانید به صورت آنلاین از مرکز اصلی و تهران خریداری کنید. خرید سیگار الکترونیکی آنلاین تهران به علت حذف واسطه‌ها قیمت ارزان‌تری خواهد داشت.

یک خرید اینترنتی مطمئن در واقع نیازمند سایت یا فروشگاهی خواهد بود که بتوانید در هر ساعت شبانه روز به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. بنابراین، اگر مایل هستید یک خرید آنلاین سیگار الکترونیکی را به صورت شبانه روزی از تهران بنمایید، به دنبال یک سایت معتبری باشید که این شرایط را برای شما فراهم کند.

 

خرید سیگار پرداخت درب منزل

یکی از دغدغه‌های افرادی که خرید اینترنتی انجام می‌دهند این است که به چه صورت باید هزینه سیگار الکترونیکی را پرداخت نمایند، پرداخت درب منزل یکی از مزایایی است که سایت معتبر می‌تواند آن را داشته باشد و از این طریق اعتماد و اطمینان آن‌ها را به خود جلب نماید.

راه‌های مختلفی به جهت خرید سیگار الکترونیکی وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین از طریق سایت یا فروشگاه ثبت نمایید و یا از اپلیکیشن فروش سیگار الکترونیکی استفاده کنید. این اپلیکیشن‌ها امنیت بالاتری دارند و از هرگونه نا امنی مصون می‌باشند. یه کام دو کام در ادامه تصمیم دارد اولین اپلیکیشن فروش سیگار الکترونیک در کشور را راه اندازی کند.

به دنبال افزایش تقاضا برای سیگارهای الکترونیکی خرید عمده یک گزینه جذاب برای خرده فروشان می‌باشد. اگر بخواهید یک خرید بدون واسطه را داشته باشید، خرید اینترنتی سیگار عمده الکترونیکی گزینه مناسب برای شما خواهد بود. البته باید ذکر گردد خرید و فروش دخانیات در کشور ایران ممنوع می‌باشد.

انواع سیگار الکترونیکی

به طور کلی ۶ نوع سیگار الکترونیکی وجود دارد که شامل سیگارهای الکترونیکی یکبار مصرف، سیگارهای الکترونیکی قابل شارژ، پادها، قلم ویپ، مودها و squonk می‌باشد. سیگارهای الکترونیکی یکبار مصرف با نام‌های مینی یا سیگالیکس نیز معروف هستند. پس از اینکه از این دستگاه استفاده شد، می‌توان کل دستگاه را دور انداخت. به همین دلیل، یک بار مصرف نامیده می‌شوند. اندازه آن‌ها تقریبا به اندازه ک سیگار تنباکو می‌باشد که یک جایگزین راحت‌تر و سالم‌تری برای سیگارهای تنباکو است. این نوع سیگار مقرون به صرفه‌ترین نوع سیگارهای الکترونیکی محسوب می‌شود.

سیگارهای الکترونیکی قابل شارژ دارای باتری‌های قابل شارژی هستند و همچنین، کابل USB و پاک کننده‌هایی دارند و به سیگالیک معروف می‌باشند. دسته دیگری از سیگارهای الکترونیکی یعنی پادها، یک فناوری نسبتاً جدید می‌باشند که در بین ویپ‌ها محبوبیت زیادی دارند. غلاف ویپ کمی بزرگ‌تر از سیگالیک می‌باشد؛ اما همانند سیگالیک عمل می‌نماید. قلم ویپ که در دسته دیگری از انواع سیگارهای الکترونیکی قرار می‌گیرند، دارای سه تکه است و باتری قدرتمندی دارد. این سیگارها اتومایزرهای قابل جابجایی و مخزنی برای نگهداری مایع الکترونیکی را دارا می‌باشند.

در دسته دیگر مودها قرار دارند که بیشتر مورد توجه افرادی است که به ویپ قوی‌تری نیاز دارند. باتری‌های این محصول قابل شارژ، قابل جابجایی و داخلی می‌باشند و در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی قابل استفاده است. اما در نهایت می‌توانیم به معرفی آخرین نوع سیگار الکترونیکی که به مودهای squonk معروف می‌باشند، بپردازیم. این نوع سیگارهای الکترونیکی به علت امکانات و ویژگی‌هایی که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دستگاه از یک اتومایزر چکه‌ای قابل بازسازی که تغذیه پایینی دارد (RDA) استفاده می‌نماید.

برندهای سیگار الکترونیکی

برند‌های سیگار الکترونیکی بسیار متنوع می‌باشند، اما اگر بخواهیم چندین برند معتبر سیگار الکترونیکی را نام ببریم می‌توانیم به برند‌هایJ uul، Vaporesso ،Aspire ،SMOK  Innokin، Eleaf، Wismec، Joyetech، Geekvape، Lost Vape اشاره کنیم. در واقع،  این ده برند از معروفترین و معتبر‌ترین برند‌ها محسوب می‌شوند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم درباره خرید آنلاین سیگار الکترونیکی، قیمت به روز آن، انواع و برندهای معتبر آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم. امید داریم بتوانید از این مطالب مفید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *