مقاله آموزشی سالت

سالت دکتر ویپ بلک

سالت دکتر ویپ بلک

سالت دکتر ویپ بلک را می‌توانیم یک سالت نیکوتین تنباکویی بی‌نظیر بدانیم  که به نوعی ترکیب شده از یک سیگار کوبایی اصیل و مقداری بستنی وانیلی ترکیه‌ای می‌باشد. سالت دکتر ویپ بلک به نوعی بهترین سالت نیکوتین‌ های تنباکویی در بازار است که با طعم تنباکو و وانیل و کرمی خود طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با سالت دکتر ویپ بلک اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار بدهیم.

سالت دکتر ویپ بلک

همان طور که ذکر کردیم، یکی از بهترین سالت نیکوتین‌‌های تنباکویی در بازار در این روزها این سالت می‌ باشد که تنها نوع تنباکویی دکتر ویپ به حساب می‌ آید. این سالت در واقع طعم بی‌نظیری را از ترکیب دو طعم بسیار محبوب در خود دارد. اگر بخواهید طعم بی‌نظیر این سالت را بهتر درک کنید، بهتر است سفری به زادگاه تنباکویی این سالت یعنی جزیره کوبا داشته باشید. اگر تصور کنید که تنباکوی تازه و خوش عطر کوبایی را با مقداری بستنی وانیلی ترکیه‌ای که بافت مخملی دارد، ترکیب کرده‌اند، بهتر طعم آن را درک خواهید کرد. در واقع، این سالت نیکوتین یک تجربه بی‌نظیری از یک طعم تنباکو همراه با بستنی وانیلی و سیگار کوبایی در ذهن شما ایجاد خواهد کرد.

شرکت دکتر ویپ

شرکت دکتر ویپ، اولین محصول خود را در واقع در سال ۲۰۱۴ تولید نمود. پس از آن به تولید ترکیبات ویژه‌ای از آیجوس با شعار ویپ برای تمام روز مشغول شد. این سالت از اولین کام تا آخرین کام بسیار لذت بخش است. پس از آن پس، شرکت دکتر ویب به نوعی شروع به ایجاد ترکیبات پیچیده‌تر و همچنین بازی با طعم‌های مختلف و ترکیبات متفاوت نمود.

به عبارتی، این شرکت پس از آزمایش‌های رو به پیشرفت و تخصص سالیان متمادی در نهایت توانست دکتر ویپ را به سمت تولید مجموعه‌های مختلف و برنده جوایز متعدد حتی در سطح جهانی سوق بدهند. ویپینگ این آیجوس در همان گام اول شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد. زیرا از طعم پادشاه تنباکوی ساخته شده است.

کاربرد سالت

سالت نیکوتین‌ها بیشتر با این هدف که می‌توانند باعث ترک راحت‌تر سیگار شوند، تولید و وارد بازار شدند. در واقع، این مایع یکی از مدل‌های جویس است که دارای نیکوتین خالص می‌باشد و به جهت کام نرم و رفع مشکل سوزش گلو به فرمول شیمیایی این سالت بنزوئیک اسید اضافه شده است. بیشتر برندهایی که تولید کننده جویس هستند، میزان نیکوتین را در بیشترین حد خود یعنی حدود ۱۸ میلی‌ گرم مد نظر قرار می‌دهند. اما میزان نیکوتینی که در سالت نیکوتین به کار رفته است، در حدود ۵۰ میلی‌ گرم می‌باشد. به همین دلیل گفته می‌شود، سالت نیکوتین برای افرادی که به میزان نیکوتین بیشتری احتیاج دارند کاربرد دارد.

در حالت کلی، می‌توانیم بگوییم که اگر به دنبال زنندگی کمتر و اذیت نشدن گلو در هنگام ویپینگ هستید و همچنین در عین حال نیز به مقدار نیکوتین بیشتری احتیاج دارید، بهترین گزینه ممکن برای شما نیکوتین سالت خواهد بود.

انواع سالت دکتر ویپ

انواع سالت دکتر ویب را می‌توانیم به سالت نیکوتین تلخ، سالت نیکوتین نرم و سانت نیکوتین متوسط تقسیم بندی کنیم. هر کدام از این انواع مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. از جمله مزایای سالت نیکوتین تلخ جذب سریع و تجربه سیگاری نزدیک به سیگار معمولی است و از جمله معایب آن می‌توان به مصرف بالای نیکوتین اشاره داشت.

 سالت نیکوتین نرم نیز مصرف آرام و مقدار دود کمتری دارد. اما اثر نیکوتین آن نیز بسیار پایین می‌باشد. در صورتی که سالت نیکوتین متوسط ترکیبی از سرعت و ملایمت بوده و برای تازه کاران بیشتر مناسب است‌ از جمله معایب نوع متوسط آن، امکان بروز حساسیت در برخی از افراد می‌باشد.

لیست قیمت سالت دکتر ویپ بلک

در حالت کلی، برند دکتر ویپ محصولات خود را در رنج قیمت‌های مناسب و رقابتی عرضه می‌نماید تا بیشتر افراد بتوانند از مزایای سالت نیکوتین این برند که کیفیت بالایی دارد، بهره ببرند. به عبارتی، این برند بسیار شناخته شده و معتبر می‌باشد و به علت کیفیت بالا و خدمات عالی آن به مشتریان طرفداران زیادی دارد. قیمت‌های رقابتی نسبت به کیفیت و خدمات این برند موجب رضایت بیشتر مشتریان گشته است.

مزایای سالت دکتر ویپ

از مزایای سالت دکتر ویپ می‌توانیم چند مورد را مورد بررسی قرار بدهیم. اولین نکته اینکه این سالت می‌تواند برای افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند، مزایا داشته باشد. زیرا نیکوتین خالصی دارد و افراد می‌توانند مصرف دخانیات را راحت‌تر کنار بگذارند. دومین مزیتی که می‌توان برای آن در نظر گرفت، میزان مصرف است که به علت اینکه نیکوتین بالایی دارد، فرد احساس نیاز کمتری به سیگار و جویس‌های دیگر خواهد داشت و با چند کام نیاز فرد به راحتی برطرف خواهد شد. اما در سایر جویس‌ها به علت درصد نیکوتین کمتر این امکان وجود نخواهد داشت.

سومین نکته در واقع ماندگاری این سالت می‌باشد که بسیار بالا است‌ و مواد به راحتی اکسید نمی‌شوند. در این سالت به علت استفاده از یک اسید ضعیف، سوختن گلو وجود نخواهد داشت. یکی از مزایای مهمی که از این محصولات سالت و جویس برند می‌توانیم اعلام کنیم، عدم ایجاد بوی نامطبوع و ناخوشایند پس از استفاده از آن می‌باشد.

معایب سالت دکتر ویپ

حتماً باید در نظر داشته باشید که حتی بهترین سالت‌ها نیز می‌توانند مضراتی را به همراه داشته باشند. به علت اینکه مواد حاصل از تنباکو وارد جریان خون می‌شود، بنابراین مواد سرطان‌ زا نیز راه خود را به داخل بدن پیدا می‌کنند. از مضرات دیگری که برای این سالت‌ها قابل ذکر است، درصد بالای نیکوتین خالص آن می‌باشد. بنابراین در صورتی که از سیگار و یا قلیان استفاده نکرده‌اید، سالت نیکوتین انتخاب خطرناکی برای شما خواهد بود.

کلام آخر

صنعت سالت‌ها و سیگارهای الکترونیکی روز به روز در حال پیشرفت و گسترش می‌باشند که در سال‌های گذشته، طرفداران زیادی را توانسته اند به خود جلب نمایند. به مرور زمان، دخانیات نیز گسترش پیدا می‌کنند و ابزارهای جدیدی به بازار ارائه می‌شوند که می‌توانند در ترک سیگار و دخانیات تاثیر بسیار جدی بگذارند. در این مقاله سعی کردیم در رابطه با سالت دکتر ویپ مطالبی را در اختیارتان قرار بدهیم که امید داریم بتوانید از این مطالب به طور موثری بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *